Hejsan på er!

Jag heter Teddy och fyller snart ett år, alltså stor kille :)

Ja flyttade hem till familjen pälsälsklingar igår och det var mycket nya intryck. Det går runt en massa saker på fyra ben som jag inte riktigt förstod var det va för nåt. Dom hade hår som jag men de såg lite ut som aliens :) De lät jätte konstigt med. Ett ljud jag aldrig kunnat härma. Jag har även en syster här som e jätte söt men hon e väldigt mammig nästan lite för mesig för min stil men vad ska man göra?

Idag har ja varit ute i bergen med syster Nova och sprungit. Det va skit kul! Hon blev arg några gånger på mig, hon tyckte inte om boxningslek alls. Så jag får nog ta och sluta med den... typ aldrig!! :)

För övrigt trivs ja bara, idag har ja bara ätit ben och druckit. Varför ska man äta mat när det finns ben? Såna på två ben kan vara så korkade ibland!

Lite bilder på söta mig med syrran

// Teddy



Så här söt var ja på tåget. Den fina selen har ja fått från de bästa fosterföräldrarna mia och Patrik :)


Ingen aning om vad ja göra här.. men va tusan gör hon då?


Wiiihooo... se va högt ja kan hoppa :)


Här är syrran, dock inte lika söt som mig men inte så pjåkig heller


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad roligt att du träffat alla i familjen! Du och Nova matchar varann perfekt ser vi, man hittar Nova i mörket och dig i dagljus i all snö! var snäll kille nu, kom igen försöka äta lite nu! //Mia&Patrik

2010-01-27 @ 14:11:54
URL: http://rosaskimmer.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejsan mia! Fick du vårt lååånga mail?? :)

2010-01-27 @ 14:31:46
URL: http://palsalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0